Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Τα δικαιώματα των επιβατών ΚΤΕΛ

 Η Ένωση Καταναλωτών «Η Ποιότητα της Ζωής» σπεύδει να ενημερώσει τους επιβάτες των ΚΤΕΛ για τα δικαιώματα τους. Πιο συγκεκριμένα, βάσει της σχετικής νομοθεσίας, ισχύουν τα εξής:
 
Καθυστερήσεις
Στην περίπτωση που το δρομολόγιο (για αποστάσεις άνω των 250χλμ.) ακυρωθεί ή καθυστερήσει να αναχωρήσει για διάστημα άνω των 2 ωρών δικαιούστε:

  • επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου και μεταφοράς σας στο αρχικό σημείο αναχώρησης ή
  • μεταφοράς στον τελικό σας προορισμό το ταχύτερο δυνατό και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Αν η εταιρεία δεν προβεί σε κάποια από τις παραπάνω επιλογές, τότε δικαιούστε ως αποζημίωση το 50% της τιμής του εισιτηρίου, πέραν φυσικά της επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου σας.

Διαμονή και Διατροφή
Στην περίπτωση που η κανονική διάρκεια του δρομολογίου είναι άνω των 3 ωρών και η αναχώρηση του λεωφορείου καθυστερήσει άνω των 90 λεπτών ή ακυρωθεί, δικαιούστε Δωρεάν διατροφή και διαμονή σε περίπτωση που χρειάζεται να διανυκτερεύσετε.
Στην περίπτωση που η καθυστέρηση – ακύρωση οφείλεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες, η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να καλύψει τη διαμονή.
Ωστόσο, τα παραπάνω δικαιώματα δεν ισχύουν για τα ανοικτά εισιτήρια.

Κατοικίδια
Μπορείτε να μεταφέρετε Δωρεών στην καμπίνα των επιβατών μόνο μικρόσωμα ζώα (έως 10 κιλά), που θα πρέπει να βρίσκονται μέσα σε ειδικό καλάθι μεταφοράς (μέγιστες διαστάσεις 50x40x34 εκ.). Επιπλέον, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το διαβατήριο ή το βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου, το οποίο θα πρέπει να είναι ενημερωμένο εντός της τελευταίας 2ετίας.

Ακύρωση εισιτηρίου
Σε περίπτωση ακύρωσης κράτησης θέσης σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής σας επιστρέφεται το 70% της τιμής του εισιτηρίου, εφόσον η ακύρωση πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 8 ώρες πριν την αναχώρηση ή, το 50% της τιμής του εισιτηρίου εφόσον η ακύρωση πραγματοποιηθεί σε χρόνο μικρότερο των 8 ωρών προ της αναχώρησης.

Απώλεια αποσκευών
Στην περίπτωση απώλειας αποσκευών, οι επιβάτες δικαιούνται:

  • ελάχιστη αποζημίωση 30 ευρώ
  • ελάχιστη αποζημίωση 15 ευρώ για ασυνόδευτες αποσκευές
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως στην περίπτωση που θεωρήσετε πως τα δικαιώματα σας δεν έγιναν σεβαστά, μπορείτε να υποβάλλετε εγγράφως την καταγγελία σας εντός τριών (3) μηνών στα κατά τόπους ΚΤΕΛ.
Από την πλευρά της, η εταιρεία υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως στο αίτημα σας εντός ενός (1) μήνα.


pro.autotriti.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...