Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Τα ψέματα, η παραπλανητική διαφήμιση και πώς την πάτησε η μπύρα FIX…

Fix (Φιξ) :Τα ψέματα – παραπλανητική διαφήμιση σχετικά με το εμπορικό αυτό σήμα – διακριτικό γνώρισμα με τα οποία βομβαρδίστηκαν οι έλληνες καταναλωτές δεν βοήθησαν τελικά την Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. να συνεχίσει αυτόνομα την δραστηριότητα της.
Όταν η Ζυθοποιία Φιξ στη δεκαετία του 1930 κατέστρεφε, κάτω από τις απαράδεκτες συνθήκες και πρακτικές ανταγωνισμού που εφάρμοζε, υγιείς Ελληνικές
ζυθοποιίες, όπως την Μ & Ε. Κλωναρίδης και την Όλυμπος Νάουσα Α.Ε., μιλούσε κάθε φορά για ” συγχώνευση δι΄ απορροφήσεως “. Ήταν ξεκάθαρη, δεν χρησιμοποιούσε καθόλου την λέξη συμμαχία, ενώ στην λέξη συγχώνευση προσέθετε και το σκληρό “δι΄απορροφήσεως ” για να καταλαβαίνουν όλοι για το τι πραγματικά επρόκειτο. Ποιός είχε το πάνω χέρι.

Σήμερα η παλιά Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. (Γ. Χήτος, Η. & Γ. Γκρέκης ) κάτοχος του εμπορικού σήματος – διακριτικού γνωρίσματος “Μπύρα Φίξ” συγχωνεύτηκε και αυτή ” δι΄ απορροφήσεως ” από τον Όμιλο Carlsberg (κατέχει στην νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία την πλειοψηφία των μετοχών. Αποφασίζει και διατάσσει….) Τα αίτια που οδήγησαν στην απορρόφηση είναι επίσης γνωστά και πολλά. Το βασικότερο, Μύθος Ζυθοποιία μηδενικός τραπεζικός δανεισμός , Ολυμπιακή Ζυθοποιία……… ????
Είναι φανερό ότι ο Όμιλος Carlsberg πέταξε σωσίβιο στην παλιά Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. μόνον και μετά αφού πέτυχε στην νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία να έχει αποκλειστικά αυτός και μόνο το πάνω χέρι (51 %) μειώνοντας ταυτόχρονα την αξία του μετοχικού κεφαλαίου της Μύθος Ζυθοποιία Α.Ε. κατά 20 εκατ. ευρώ υπέρ των μετόχων της Carlsberg όπως αναγράφηκε στον τύπο κλπ, κλπ. Η ιστορία κάνει κύκλους και επαναλαμβάνεται με διαφορετικούς πρωταγωνιστές…..
Θέλω να ελπίζω ότι η νέα διοίκηση της Νέας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας – Carlsberg θα διαφυλάξει τις θέσεις εργασίας στην παλιά Ολυμπιακή Zυθοποιία Α.Ε. γνωρίζοντας ότι σημαντικότατο ποσοστό του κόστους των επενδύσεων στις οποίες προέβη η παλιά διοίκηση αυτής προέρχεται από το υστέρημα του Ελληνικού λαού – Έλληνα φορολογούμενου. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, πολιτικός, οικονομικός και ηλεκτρονικός τύπος ,αλλά και η πολιτεία, όπως η Επιτροπή Ανταγωνισμού, πρέπει επιτέλους να παρέμβουν και να ενημερώσουν – πληροφορήσουν αντικειμενικά, τόσο τους Έλληνες καταναλωτές, όσο και τους μετόχους της Carlsberg σχετικά με την ιστορική διαδρομή της Ζυθοποιίας Φίξ στον κλάδο της Ελληνικής Ζυθοποιίας.
Τους το οφείλουν. Ο κλάδος θα πρέπει να εξυγιανθεί, διότι, εκτός των άλλων, και πολλές Ελληνικές Μικροζυθοποιίες έχουν ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, με πολύ πάθος, μόχθο και αγάπη για τον ζύθο την δραστηριότητά τους στον κλάδο της Ελληνικής Ζυθοποιίας παράγοντας προϊόντα εξαιρετικής ποιότητος με την βοήθεια της πολιτείας ,δηλαδή του Έλληνα φορολογούμενου, και θα πρέπει να προστατευθούν από ανέντιμες πρακτικές, όπως η παραπλανητική διαφήμιση που τα τελευταία χρόνια κυριάρχησε στον κλάδο.

katohika.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...