Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Όλοι μαζί να βοηθήσουμε το Μαράκι…


Η περιπέτεια της υγείας μου ξεκίνησε την 22/3/2017 όταν πήγα στα επείγοντα του Αττικού Νοσοκομείου .

Η διάγνωση ?

Οξεία Λεμφοβλαστική Λευχαιμία…


Όλα γκρεμίστηκαν γύρω μου υποβλήθηκα σε χημειοθεραπείες και πάνω στην ατυχία μου στάθηκα τυχερή γιατί βρέθηκε δότης συμβατός από τη Γερμανία και έγινε μεταμόσχευση την 3/1/18 .
Έχω δύο πανέμορφα κοριτσάκια ανήλικα που τόσο αγαπώ και ο κίνδυνος για μένα παραμονεύει φοβάμαι κάθε στιγμή μήπως τους λείψω .

Οι ανάγκες είναι μεγάλες και για τουλάχιστον ένα χρόνο αν πάνε όλα καλά δεν θα μπορέσω να εργαστώ .

Πρέπει 3 φορές την εβδομάδα να πηγαίνω στο νοσοκομείο για θεραπεία .

Ο χώρος που μένω πρέπει να είναι συνεχώς καθαρός και αποστειρωμένος και κυκλοφορώ με μάσκα για να μην κολλήσω κάποιο μικρόβιο και η διατροφή μου πρέπει να είναι προσεγμένη για να ανεβάσω αντισώματα .

Βασίζομαι στην τόσο πολύτιμη βοήθεια σας για να μπορέσω να χαρώ και πάλι τα κοριτσάκια μου που τόσο με έχουν στερηθεί όλο αυτό το διάστημα!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αναγνώστου Μαρία
Τηλ επικοινωνίας :6944796211-6940728910
Αρ. λογαριασμού Alpha Bank 288-002101-106317 IBAN GR35-0140-2880-2880-0210-1106-317

Δικαιούχος Αναγνώστου Μαρία

alithinesgynaikes.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...