«Καλύτερα να βγει το μάτι παρά τ’όνομα..»
Βάσει εγγράφου που δημοσίευσε ο ελβετικός κολοσσός σπόρων, αγροχημικών προϊόντων κ.λ.π.,Syngenta, στις αρχές του καλοκαιριού, έγινε γνωστό ότι η διοίκηση της Monsanto
σκέφτεται την αλλαγή της επωνυμίας της. «Η Monsanto θέλει να ξεφύγει από την άσχημη ιστορία που συνοδεύει το όνομά της. Αυτό δείχνει πόσο απελπισμένα θέλει να αποφύγει την κριτική για τα προϊόντα της που εγείρουν ανησυχίες για την υγεία και το περιβάλλον, αλλά και για τον εταιρικό έλεγχο πάνω στο σύστημα τροφίμων» δηλώνει ο ένας εκ των δύο διευθυντών της αμερικανικής οργάνωσης καταναλωτών Right to Know (Δικαιούμαι να Γνωρίζω). Στην σχετική ερώτηση που κάναμε στην Monsanto, η απάντηση ήταν ότι η αλλαγή ονόματος παίζει ως ενδεχόμενο μόνο σε μια αλλαγή της εταιρικής δομής, μέσω μιας εξαγοράς για παράδειγμα, και αυτό δεν προβλέπεται για το κοντινό μέλλον.
Σε έρευνα της ιστοσελίδας δημοσκοπήσεων Harris Poll που έγινε πέρσι για την φήμη των μεγάλων αμερικανικών επιχειρήσεων, η Monsanto είχε καταταχθεί ως 3 πιο μισητή εταιρεία. Και αυτά δεν είναι καλά νέα για μια εταιρεία που μοιάζει να διανύει μια πτωτική φάση. Αφενός μεν, λόγω των περιορισμών στην Ευρώπη και της υποχρέωσης σήμανσης των προϊόντων από γενετικά μεταλλαγμένες εσοδείες, αφετέρου λόγω της αντίστοιχης πτώσης των πωλήσεων των αλυσίδων γρήγορου φαγητού και ειδικά της «αδελφής ψυχής» McDonald’s, αλλά και από νέες εκθέσεις επιστημόνων και περιβαλλοντικών οργανώσεων για τον κίνδυνο των γενετικά μεταλλαγμένων προϊόντων και των φυτοφαρμάκων εν γένει. Ακόμα και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δημοσίευσε πρόσφατα μελέτη όπου ομάδα επιστημόνων υποστηρίζει πως η γλυφοσάτη – βασικό συστατικό του διάσημου ζιζανιοκτόνου Roundup της Monsanto- είναι «πιθανώς καρκινογόνα».
pentapostagma
katohika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου