Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Diesel ή Βενζίνη;

Τα υπέρ και τα κατά της συντήρησης στα Diesel και Βενζινοκίνητα! Ποιο σε συμφέρει περισσότερο;

 

 Η συντήρηση ενός κινητήρα δεν είναι αμελητέα υπόθεση. Αντιθέτως είναι πολύ σημαντικό το service να γίνεται σωστά και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του κινητήρα αλλά και να μην μειώνεται η διάρκεια ζωής του.
 
Ανθεκτικότεροι είναι συνήθως οι κινητήρες Diesel

Όσον αφορά λοιπόν τη συντήρηση, οι κινητήρες diesel είναι πιο ανθεκτικοί από τους βενζινοκινητήρες, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέψεις στο συνεργείο δεν είναι τόσο συχνές. Παρ όλα αυτά, όταν έρθει εκείνη η ώρα, υπό ιδανικές συνθήκες (συνεπής συντήρηση, καθαρό καύσιμο) το κόστος ενός service είναι περίπου το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Αν όμως οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές, στα diesel υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να προκύψει πιο σοβαρή και πολυέξοδη βλάβη.
 
Μεγαλύτερα όμως τα έξοδα επισκευής στα Diesel

Αν ένα αυτοκίνητο diesel δεν είναι καλά συντηρημένο, τότε ενδέχεται να προκύψουν μεγάλα έξοδα που δεν θα έχεις υπολογίσει. Ένα κλασικό παράδειγμα είναι το φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων, το λεγόμενο DPF, του οποίου η αντικατάσταση είναι ιδιαίτερα ακριβή. Αυτό πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και όχι βουλωμένο και βρόμικο.
 
Η ποιότητα του καύσιμου είναι πολύ σημαντική και η βενζίνη φέρει περισσότερες επιλογές!

Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει η ποιότητα καυσίμου που μπαίνει στον κινητήρα. Σε έναν κινητήρα βενζίνης μπορείς να προλάβεις τον κίνδυνο βάζοντας καλή βενζίνη από επιλεγμένο πρατήριο ή απλώς, 100άρα. Στα diesel όμως είναι πιο δύσκολο αφού το καύσιμο είναι παντού το ίδιο. Επομένως, οι αντλίες πετρελαίου και όλα τα παρελκόμενα καταπονούνται περισσότερο με το κακό καύσιμο.
 
Το τακτικό και σωστό καθάρισμα του κινητήρα, με πεπιεσμένο αέρα, σαπούνι και σφουγγάρι και όχι με πιεστικό, είναι πολύ σημαντικό!

Τέλος, όποια από τις δύο κατηγορίες και να επιλέξει κανείς είναι εξίσου σημαντικό για την συντήρησή του κινητήρα να καθαρίζεται σωστά και ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το «φύσηγμα» με πεπιεσμένο αέρα για να απομακρυνθούν τα όποια ξένα σώματα έχουν εισχωρήσει στον κινητήρα, όπως επίσης και η χρήση κουβά με σαπούνι και σφουγγάρι αντί για νερό με πίεση, που μπορεί να προκαλέσει κάποια βλάβη, θεωρούνται απαραίτητα. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά- ηλεκτρονικά μέρη θα πρέπει να καλύπτονται έτσι ώστε να αποφευχθούν βραχυκυκλώματα και βλάβες.

 

autotriti.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...