Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΡΗΞΕΩΝ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΒΑΙΝΕΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟΣ!

 
Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζονται συγκλονιστικά στοιχεία, όσον αφορά την ασφάλεια των ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία αποκρύπτονται για προφανείς λόγους από τα Μ.Μ.Ε. (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης)…

Το βίντεο αυτό δεν αναφέρεται στην Μεγάλη Απάτη, ότι δήθεν τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ασφαλή για το περιβάλλον, απλά επειδή δεν εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακος, αποκρύπτοντας όλα τα υπόλοιπα στάδια δημιουργίας ρύπων, από την εξόρυξη των πρώτων υλών για την κατασκευή των συσσωρευτών (μπαταριών) έως την ανακύκλωση των μπαταριών και την διάθεσή τους στο περιβάλλον. Επίσης, επιμελώς αποκρύπτεται το γεγονός ότι, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο ακριβά, όπως και οι αντίστοιχες μπαταρίες που τα κινούν, που ποτέ δεν πρόκειται κανείς να αποσβέσει την “επένδυσή” του. Αν λάβουμε υπόψιν και την αποδοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων (EV’s), κυρίως για μεγάλα ταξίδια και όχι για να πεταχτούμε μέχρι το μπακάλικο της γειτονιάς, όπου ίσως συμφέρει να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρικό ποδήλατο, τότε θα καταλάβουμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προορίζονται για ανθρώπους λίαν χαμηλής νοημοσύνης…

Πέραν όμως όλων των παραπάνω αρνητικών στοιχείων, υπάρχει κάτι το οποίο είναι πολύ χειρότερο, αφού έχει να κάνει με την ασφάλεια των επιβατών και μάλιστα με τον κίνδυνο της ίδιας της ζωής τους..

Το παρακάτω βίντεο ξεκινά με περιστατικό ξαφνικής εκρήξεως ηλεκτρικού αυτοκινήτου (Tesla) και την πυρκαγιά για την οποία απαιτήθηκαν 6.000 γαλόνια (23 τόνοι) νερού!!! για να τη σβήσουν. Οι δε αναθυμιάσεις λόγω των μπαταριών λιθίου είναι τόσο τραγικά δηλητηριώδεις που μπορεί να επιφέρουν τον θάνατο μόλις σε λίγα λεπτά, εάν δεν προλάβει ο επιβάτης να απομακρυνθεί εγκαίρως.

Το βίντεο συνεχίζει με μια θεαματική έκρηξη-εκτίναξη ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά την διάρκεια της φορτίσεώς του, ενώ αμέσως μετά αναφέρεται στον τεράστιο κίνδυνο που ελλοχεύει και πάλι για πυρκαγιά, μετά από ατύχημα. Παρουσιάζεται κατόπιν πλήθος περιστατικών με ξαφνικές πυρκαγιές, όπου όλες αφορούν βεβαίως ηλεκτρικά οχήματα ενώ οι ειδικοί “ξύνουν το κεφάλι τους” και απορούν με τους λόγους και τις αιτίες των καταστροφών αυτών.

Σε ένα περιστατικό στο Hong-Kong, μια γυναίκα ίσα που πρόλαβε να αποδράσει από το ξαφνικά φλεγόμενο αυτοκίνητό της, με αρκετά όμως εγκαύματα στο σώμα της. Σε άλλο περιστατικό δυστυχώς στις Η.Π.Α., οικογενειάρχης οδηγός έχασε τη ζωή του καθώς δεν μπόρεσε να βγει από το φλεγόμενο αυτοκίνητό του. Πέθανε εξαιτίας των δηλητηριωδών-τοξικών αναθυμιάσεων και των εγκαυμάτων… Στην Ινδία, ένα ηλεκτρικό Volvo C-40 πιάνει ξαφνικά φωτιά στον δρόμο και ο καπνός που δημιουργήθηκε φαινόταν από χιλιόμετρα μακριά, ενώ και σε αυτή την περίπτωση, παραμένει μυστήριο η αιτία της καταστροφής.

Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι όλες οι παραπάνω πυρκαγιές ξεκινούν από την ίδια την μπαταρία του αυτοκινήτου. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται “Thermal Runaway”, όπου ισχυρά εξώθερμες χημικές αντιδράσεις (στο εσωτερικό της μπαταρίας) οδηγούν σε απότομη και υψηλή αύξηση της θερμοκρασίας, η οποία ουδόλως δύναται να ελεγχθεί, καταλήγοντας στην πλήρη καταστροφή μπαταρίας και οχήματος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα! Μάλιστα, οι πυροσβέστες έρχονται αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, καθώς οι φωτιές αυτές δεν σβήνονται με τα γνωστά μέσα τα οποία χρησιμοποιούν για να σβήσουν τις φωτιές στα συμβατικά αυτοκίνητα.

Άλλη επίσης αιτία των πυρκαγιών (ακόμη και σε μηχανάκια αλλά και πατίνια) οφείλεται σε βραχυκύκλωμα, και πάλι της μπαταρίας, αφού οι κατασκευαστές δεν είχαν την ελάχιστη πρόνοια (για λόγους μείωσης κόστους) να μονώσουν τους πόλους των μπαταριών, έτσι ώστε ο θετικός πόλος να μην έρχεται, εξαιτίας ατυχούς περιστατικού, σε επαφή με τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.

Πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, πλέον γυρίζουν πίσω στα κλασικά αυτοκίνητα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη, ντίζελ). Από στατιστικές μάλιστα, το 50% των ιδιοκτητών παρατούν τα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ οι περισσότεροι Αμερικανοί πολίτες έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στη νέα αυτή “μόδα” και οι αντίστοιχες αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν ήδη κρίση. Από ένα ποσοστό Αμερικανών ίσο με 81% που σκέπτονταν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2021, το αντίστοιχο ποσοστό κατέληξε στο 52,1% το 2023.

Οι βιομηχανίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να επενδύσουν μεγάλα ποσά στην έρευνα και ανάπτυξη, έτσι ώστε να βελτιώσουν τα αυτοκίνητά τους και να τα κάνουν ασφαλή για οδήγηση.

Η “Παγκόσμια Κυβέρνηση” που καταδυναστεύει τα τελευταία χρόνια την Ανθρωπότητα, δεν φαίνεται να επηρεάζεται στις αποφάσεις της, οι οποίες οδηγούν τον πλανήτη προς βεβαία καταστροφή, με “δικαιολογία” μάλιστα την λεγόμενη “πράσινη ανάπτυξη” και τα “πράσινα άλογα”. Οι δε μπαταρίες λιθίου θα μπορούσαν δικαίως να λάβουν το πρόθεμα “Η” και να μετονομαστούν σε μπαταρίες Η-λιθίου…



Δήμας Ραμιώτης

Δρ. Χημικός Μηχανικός/Μηχανικός Περιβάλλοντος

katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...